Zdravstvene usluge UNIQA osiguranja organizuju se putem MedUNIQA kontakt centra koji je na usluzi klijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Putem MedUNIQA kontakt centra naši klijenti ugovaraju preglede kod izabranog ljekara u zdravstvenoj ustanovi iz MedUNIQA mreže, sve se organizuje u kratkom roku i u vrijeme kada to klijentu odgovara. Pregledi se najčešće zakazuju par dana unaprijed, a u slučaju hitnosti, preglede je moguće organizovati u toku istog dana. Sva plaćanja takođe reguliše UNIQA osiguranje, tako da klijentu samo preostaje da dođe na pregled u ugovoreno vrijeme.
Na listu svojih zadataka napišite „danas ću učiniti nešto dobro za sebe“. Pozovite stručnjake UNIQA osiguranja koji će formirati polisu dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja prema vašim potrebama i željama. Razlozi za čekanje na zdravlje uz UNIQA osiguranje gube na važnosti jer ste napokon odabrali zdravlje i stavili sebe na prvo mjesto.
Postoji mnogo dobrih razloga za donošenje ove zdrave odluke, a mi vam navodimo samo neke od njih:
Moderni muškarci i žene su postali profesionalni žongleri svakodnevnim obvezama. Posao, djeca, dnevne obaveze pa i kućni ljubimci, baš sve dolazi prije njih i njihovih potreba. Ako im ostane nešto snage i vremena, ne posvećuju ga dovoljno svom zdravlju. Svoje zdravstvene preglede stalno odlažu uz opravdanje kako to jednostavno ne stižu zbog predugog čekanja na pregled ili neznanja odakle krenuti. Želite nešto učiniti za svoje zdravlje, no nedostatak slobodnog vremena, stres na poslu ili nešto treće sprečavaju vas da napravite prvi korak? Ukoliko ste se prepoznali u ovim rečenicama, znajte kako niste jedini u odlaganju svojih zdravih odluka.