Pozivom na telefonski broj 020 444 700 birajući opciju 2, svakog radnog dana od 8,00h do 16,00h možete izvršiti telefonsku prijavu štete. Dežurni operater će uzeti vaše podatke i daće vam detaljne instrukcije kako da uz maksimalnu uštedu vremena ostvarite svoja prava iz osiguranja, bez odlaska u poslovnicu.
Osigurani slučaj možete prijaviti slanjem dokumentacije na mejl info.stete@uniqa.me ili putem veb forme na https://www.uniqa.me/kontakti-usluge/prijava-stete-online.html
Svim klijentima - osiguranicima privatnog zdravstvenog osiguranja na raspolaganju je telefonska služba MedUNIQA u kojoj tokom 24 časa dnevno stručna lica, odnosno ljekari osiguranicima pružaju pomoću realizaciji osiguranja.
Broj MedUNIQA kontakt centra je +382 20 444 744, a možete nas kontaktirati i na e-mail: meduniqa@uniqa.me
Za prijavu iznenadne bolesti ili nezgode u inostranstvu dostupan je Viber broj: +381 63 36 75 99, kao i Kontakt centar za pomoć na broj telefona + 381 11 36 36 955.
Ukoliko imate potrebu za osiguranjem, zahtjevom za ponudu ili sastankom sa prodajnim savjetnikom možete poslati preko formi na web stranicama proizvoda.
S druge strane, nekoliko proizvoda osiguranja možete ugovoriti i preko UNIQA web shop-a na, u svega par klikova na: www.uniqa.me/online-kupovina
Molimo vas ispunite polja u nastavku, a mi ćemo izračunati cijenu polise i dostaviti vam ponudu u najkraćem roku.